Er Wordt Hard Gewerkt, Maar Alle Hulp Is Nog Steeds Welkom!

Er wordt hard gewerkt, maar alle hulp is nog steeds welkom!

Er is het afgelopen jaar hard gewerkt in het nieuwe pand van het museum. De benodigde structurele aanpassingen zijn gedaan, er is ontzettend veel geschilderd, geboend, geschrobd en gesjouwd. Momenteel is het museum ingericht met vitrines, bibliotheek en studio.

Maar er moet, ondanks dat er al enorm veel werk is verzet, ook nog flink wat worden gedaan. De Schouwse kamer en de de DoKa (Donkere kamer moeten nog worden klaar gemaakt, en ……)

Gelukkig hebben we al een klein aantal toezeggingen voor hulp, maar ook hier zijn alle handen meer dan welkom! Heb je dus wat tijd over en zin om ons te helpen? Meld je dan via onderstaande knop direct aan:

Ja, ik wil helpen en meld me aan!

Je doet ons er een enorm plezier mee, en zorgt ervoor dat het museum zo snel als mogelijk kan heropenen.

Alvast hartelijk bedankt!